6.-8.4.2018 - Radarka v Pozďatíně ( sraz nejen GS fóra )

První dubnový víkend jsme se již podruhé zúčastnili skvělé akce s názvem Radarka, která se již pár let konná v Pozďatíně. Tentokrát už jsme nejeli jako elévové, ale již za účelem potkat známé a kamarády. Po příjezdu na místo konání srazu zde již byla slušná účast. Nedlouho po příjezdu jsme se rozhodli odvézt motorky do Pozďatína k Jirkovi a Janě Krutilovým, které jsme právě zde před rokem poznali a padli jsme si do oka. Právě u nich jsme měli domluvené přenocování. Převlékli jsme se do částečného civilu a jdeme procházkou zpět do kempu, kde se sraz konal. Pěkně jsme si užili večer - Vojta z Jedeme kolem zde přednášel o své cestě kolem světa, a pak jsme fajně pokecali s mnoha kamarády. Kolem půlnoci jsme vyrazili zpět na chalupu kamarádů a ještě další dvě hodiny pokračovali v debatě.
Ráno jsme přejeli zpět do kempu, Alču čekala enduroškola, přijel další kamarád Lukáš, Jarda a Miloš a Marta Janušovi. Alča se s vervou pustila do školičky a naše minipartička ve složení - já, Lukáš, Miloš a Marta jsme si udělali minivýlet - objeli jsme Wilsonovu skálu u Dalešické přehrady, rozhlednu Babylon u Kramolína, přibrzdili v pivovaru v Dalešicích, pak jsme si dali luxusní oběd ve specializované restauraci na zvěřinu a cestou zpět do kempu jsme ještě přibrzdili na motokrosové trati u Studence, kde se zrovna nacházela skupina z enduroškoly. Po příjezdu do kempu jsme se potkali s Krutilovými, přidal se ještě Kuky a jeli jsme se podívat na koniklece. Večer se podobal tomu předešlému, motorky jsme zaparkovali na chalupě a šli se procházkou pobavit do kempu. Ranní odjezd byl ve znamení mlhy, celá skupina se jela podívat ještě do Studence na zde probíhající burzu. Zde jsme se postupně všichni rozdělili a jeli do svých domovů. Byl to letošní první víkend na motorkách a nasadil laťku pěkně vysoko.. Tak zase brzy na viděnou, kamarádi !!

Canon EOS 700D

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka
S kódem: Vajicka Akce platí do 14. 4. 2024
Zjistit více

6.-8.4.2018 - Radarka v Pozďatíně ( sraz nejen GS fóra )